GN Hearing Czech Republic spol. s r.o.

Servis sluchadel ReSound, Interton a Beltone

Co je co? (přehled základních součástí sluchadla)

Jak poslat sluchadlo do opravy?

  • Ujistěte se, že vlastníte sluchadlo značky Resound, Interton nebo Beltone (tuto informaci najdete v záručním listu sluchadla)
  • Sluchadla značky Beltone opravujeme od 3.4.2017
  • Stáhněte si a řádně vyplňte -> opravenku <-
  • Případně napište průvodní dopis ve kterém uveďte:
    Adresu, telefonní číslo (abychom Vás mohli informovat o ceně opravy), emailovou adresu, popis závady, případně kontakt na někoho kdo bude komunikaci vyřizovat za Vás.
  • Připravte si sluchadlo, záruční list nebo jeho kopii, kupón na čištění (pokud je sluchadlo v záruce), vyplněnou opravenku nebo průvodní dopis, pevnou krabičku, plnivo na vystlání krabičky (noviny, bublinky, molitan aj.)
  • Vše zabalte a pošlete jakoukoli přepravní společností. Doporučujeme balík pojistit na přibližnou cenu sluchadla.
  • Adresát: "GN Hearing Czech Republic spol. s r.o. - Servis Sluchadel"
    Adresa: Prokopových 3, Praha 5 - Jinonice, 158 00
  • Uchovejte podací lístek pro případ dohledání či reklamace zásilky u přepravce.
  • Telefon do servisu: +420 222 512 377

Jaká je průměrná cena opravy sluchadla?

Od začátku roku 2017 jsme pro lepší přehlednost ceny oprav sjednotili.
Cena je dána rozsahem opravy, bez ohledu na typ či stáří sluchadla.

Nicméně je třeba zdůraznit, že pro přesné určení rozsahu opravy, je nutné zaslat sluchadlo k nám, aby závada mohla být důkladně přezkoumána.

Typ servisního úkonu Rozsah opravy
Servisní prohlídka Vyčištění kontaktů, vstupu mikrofonu, výstupního otvoru,výměna kolínka/výstupního filtru, kontrola sluchadla, aktualizace firmware
Malá oprava Oprava sluchadla, které vykazuje:
Závadu či poškození pouzdra resp. skořepiny, NEBO ovládacích prvků (přepínač, potenciometr), NEBO kontaktů baterie
Střední oprava Oprava sluchadla, které vykazuje:
Závadu jedné hlavní komponenty (mikrofony, reproduktor, procesor, akumulátor) NEBO kombinovanou závadu ovládacích prvků, pouzdra/skořepiny, kontaktů
Velká oprava Oprava sluchadla, které vykazuje:
Závadu dvou a více hlavních komponent NEBO závadu jedné hlavní komponenty a současně vedlejších komponent (ovládací prvky, pouzdro, kontakty)
Celková repase Oprava sluchadla, které vykazuje:
Závady většího rozsahu, než je uvedeno v položce "Velká oprava"
Oprava bezdrátového příslušenství nebo nabíječky Oprava či výměna bezdrátového příslušenství nebo nabíječky sluchadel


Ceny servisních úkonu dle aktuálního ceníku Vám rádi sdělíme na Tel.: +420 222 512 377 nebo E-mail: CZ.Servis@gnhearing.com).

Jak dlouho oprava trvá?

Zásadním faktorem, ovlivňujícím dobu opravy sluchadla, je jeho doprava.

Pokud pošlete sluchadlo jako „Balík do ruky“, bude k nám cestovat 1-2 dny.

Pokud pošlete sluchadlo jako „Doporučenou zásilku“, trvá to 1-4 dny.

Opravu se snažíme realizovat co nejdříve.

Cesta zpět ze servisu k Vám (službou „Balík do ruky“) 1-2 dny.

Domů Kontakty ReSound E-shop